Kundeservice

  • Sådan handler du
  • Køb Online i din Coop App
  • Vi leverer i hele landet
  • Emballage
  • Betaling
  • Pant
  • Erstatningsvarer
  • Holdbarhedsgaranti
  • Rediger din ordre
  • FAQ
  • Cookiepolitik
  • Konkurrenceregler
  • Salgs- og leveringsbetingelser
  • Betaling med Primekonto

Erstatningsvarer

Hvis vi mod forventning, ikke kan levere den bestilte vare, forsøger vi så vidt muligt at finde en tilsvarende erstatningsvare inden for samme kategori, hvis der ved bestilling er svaret ”ja” til erstatningsvarer.

 

 

Erstatningskriterier

Har du sagt ”ja” til erstatningsvarer, vil du enten:

1) Modtage en tilsvarende eller bedre vare til samme pris som den bestilte.

2) Modtage en vare af lavere kvalitet til en lavere pris.

Bliver din vare erstattet af en billigere variant, får du krediteret prisdifferencen mellem den bestilte vare og den billigere erstatning.

Har du ikke sagt ”ja” til erstatningsvarer, eller kan vi ikke finde en passende erstatning, krediteres hele beløbet for den pågældende vare, og beløbet udgår af din faktura.

 

 

Udsolgte varer

Såfremt en vare er udsolgt eller ikke lever op til vores kvalitetskrav, vil Coop.dk MAD enten erstatte varen eller lade varen udgå af din faktura.

For at sikre de bedste varer lover vi dig en ekstra holdbarhedsgaranti på en lang række varer.

For at overholde denne garanti kan der ved visse bestillinger opstå den situation, at en vare bliver kasseret i vores kvalitetskontrol - og at vi dermed desværre ikke kan levere den, selvom du har kunnet bestille den i første omgang.