Kundeservice

  • Sådan handler du
  • Køb Online i din Coop App
  • Vi leverer i hele landet
  • Emballage
  • Betaling
  • Pant
  • Erstatningsvarer
  • Holdbarhedsgaranti
  • Rediger din ordre
  • FAQ
  • Cookiepolitik
  • Konkurrenceregler
  • Salgs- og leveringsbetingelser
  • Betaling med Primekonto

Pant

Hvilke flasker og dåser, kan jeg returnere? Hvordan gør jeg rent praktisk, når jeg vil returnere pantflasker eller dåser? Hvordan afregnes panten, når jeg har returneret den?

 

Pantmærker

Vi sælger flasker og dåser med pantmærke A, B og C. Det fremgår af både din ordrebekræftelse og faktura, om du har betalt pant for de varer, du har købt.

 

Returpant

Levering fra lokal butik

Der tages ikke pant med retur ved hjemmelevering fra lokal butik eller ved Bestil & Hent.

Levering fra Coop.dk MAD

Hvis du får levering fra Coop.dk MAD tager chaufføren gerne tomme pantflasker og dåser med retur. Vi tager 20% af pantbeløbet i administrationsgebyr. Hvis du f.eks. afleverer pant for 100 kr., vil vi derfor godtgøre de 80 kr.

For at få panten tilbage skal du udfylde en pantseddel. Flasker og dåser skal du lægge i en gennemsigtig pose, og pantsedlen skal fastgøres på posen. Se instruktion på pantsedlen.

Hent pantseddel her (kræver Adobe reader)


Betingelser for returpant:

  • Kun flasker/dåser, der indgår i Coop.dk MADs sortiment og bærer de danske pantmærker A, B og C.
  • Kun flasker/dåser, der ikke er beskadigede.
  • Kun flasker/dåser, der er lagt i en gennemsigtig pose, som er forsvarligt lukket.
  • Coop.dk MADs pantseddel er udfyldt og sat på posen.
  • Posen skal blot gives til chaufføren eller sættes på det sted, hvor hvor du har bedt chaufføren sætte din levering.

Er der flasker eller andet i pantposen, der ikke opfylder betingelserne ovenfor, kan vi desværre ikke tage flaskerne retur eller godtgøre panten for dig.