Kundeservice

  • Sådan handler du
  • Køb Online i din Coop App
  • Vi leverer i hele landet
  • Emballage
  • Betaling
  • Pant
  • Erstatningsvarer
  • Holdbarhedsgaranti
  • Rediger din ordre
  • FAQ
  • Cookiepolitik
  • Konkurrenceregler
  • Salgs- og leveringsbetingelser
  • Betaling med Primekonto

Redigér din ordre

Du har mulighed for at redigere din igangværende ordre.

På din ordrebekræftelse kan du se hvornår redigeringen seneste kan ske.

Når du redigerer din ordre, har du mulighed for at tilføje og fjerne varer i din bestilling samt vælge et nyt leveringstidspunkt.

Ved redigering af en ordre skal du bekræfte det nye totale købsbeløb.

 

Din tidligere ordre samt eventuel reservation på dit bankkort, vil automatisk blive annulleret.

Vi trækker naturligvis kun det nye totale købsbeløb.

Dit leveringstidspunkt er afgørende for eventuelle tilbud. Hvis du ændrer dit leveringstidspunkt, kan der derfor ske ændringer i eventuelle tilbud i din ordre.

Redigering af ordre skal ske via hjemmesiden.

 

Sådan redigerer du din ordre

Du redigerer din ordre ved at logge ind på din profil og klikker på "Rediger ordre" i den blå bjælke.

Alternativt kan du klikke på dit navn, efterfulgt af ”ordrehistorik”, her finder du din igangværende ordre og klikker "Redigér denne ordre".

Ordren åbnes op i din indkøbskurv og du har nu mulighed for at tilføje og fjerne varer, samt ændre dit leveringstidspunkt.

 

Hvis dit nye købsbeløb er lavere eller det samme, skal du klikke på ”Gem ændringer” for at gennemføre din redigering.

Hvis dit nye købsbeløb er højere, så skal du klikke på ”Gem og betal”, du vil nu blive sendt videre til ”betaling”, hvor du skal gennemføre din betaling igen for at gennemføre din redigering.

 

Afslutningsvis vil du modtage en opdateret ordrebekræftelse via e-mail, din redigering er nu gennemført.