Kundeservice

  • Sådan handler du
  • Vi leverer i hele landet
  • Emballage
  • Betaling
  • Pant
  • Sortiment
  • Erstatningsvarer
  • Holdbarhedsgaranti
  • Rediger din ordre
  • FAQ
  • Kontakt os
  • Cookiepolitik
  • Registrering af data
  • Konkurrenceregler
  • Salgs- og leveringsbetingelser

Redigér din ordre

 

1. Kan jeg redigere min ordre, efter den er placeret?

Ja. På Coop.dk MAD kan du let redigere varer på din ordre samt leveringsadresse og leveringstidspunkt. Du har også mulighed for at annullere din ordre.

Det er ægte Coop-service, for selvfølgelig skal du også i vores online-supermarked kunne tage varer op af kurven, som du alligevel ikke ønsker, eller fx lægge en ekstra liter mælk i kurven. Præcis som når du handler i Coops fysiske butikker.

2. Hvor længe kan jeg redigere min ordre?

Det kan du se på følgende måde: Log på Coop.dk MAD med din mail og adgangskode. Vælg ”Min Profil” øverst til højre på den blå bjælke. Vælg ”Ordrehistorik” i menuen til venstre. Hvis du stadig har mulighed for at redigere i din ordre inden deadline, kan du her se din igangværende ordre samt tidsfristen for at redigere i den.

3. Hvordan redigerer jeg min ordre?

Følg punkt 2 ovenfor. Klik blot på knappen ”Rediger ordre” ud for ordrelinjen, hvis du kan og vil foretage ændringer i din ordre. Når du har foretaget ændringer, får du automatisk en ny kvittering. Lettere bliver det ikke.

4. Hvad sker der med min betaling, når jeg redigerer min ordre?

Sletter du varer fra din ordre, betaler du naturligvis ikke for disse. Du betaler kun for eventuelle ekstra varer, du tilføjer, når du redigerer din ordre. Du betaler altid først det endelige ordrebeløb den dag, hvor vi leverer dine varer.

5. Hvad med specialtilbud, når jeg redigerer min ordre?

Det er kun de tilbud, som er gældende på den specifikke dag, hvor du redigerer ordren, som vil være gældende. Har du tidligere købt varer på tilbud, får du naturligvis fortsat disse til tilbudspris.