Kundeservice

  • Sådan handler du
  • Køb Online i din Coop App
  • Vi leverer i hele landet
  • Emballage
  • Betaling
  • Pant
  • Erstatningsvarer
  • Holdbarhedsgaranti
  • Rediger din ordre
  • FAQ
  • Cookiepolitik
  • Konkurrenceregler
  • Salgs- og leveringsbetingelser
  • Betaling med Primekonto

Coop.dk MAD leverer til hele Danmark

Coop.dk MAD leverer til hele Danmark - dog undtaget af nogen ikke-brofaste ø’er. Se dine muligheder for levering ved at klikke på linket "Vælg leveringstid" ovenfor.

 

 

Hjemmelevering

Som udgangspunkt skal du være hjemme ved modtagelse af dine bestilte dagligvarer fra Coop.dk MAD.*

Dine dagligvarer overrækkes personligt og al overskydende emballage vil tages med retur, blive vasket og genanvendt.

Områder med 4-timers intervaller, hvor man skal være hjemme, er bedre end det lyder. Om formiddagen for din levering, vil vi sende dig en SMS med 1-2 timers interval for dagens levering. Det betyder, at du kun behøver at hjemme inden for det nye serviceinterval og ikke alle fire timer.

*I udvalgte postnumre har du mulighed for at få stillet dine varer. Ved valg af leveringstid, kan du se dine aktuelle muligheder. Her leveres dine varer i pap- og evt. termokasser og stilles foran din hoveddør, med mindre anden kommentar er angivet i “note til chaufføren” ved check out. Vær opmærksom på, at det er dit ansvar, at chaufføren kan få adgang til din opgang, hvis du bor i lejlighed eller anden bebyggelse, hvor varerne ikke må efterlades udenfor. Vi vil i samarbejde med vores distributører til enhver tid forsøge at efterkomme dine ønsker.

I samarbejde med vores distributører gør vi alt for at sikre ordentlige arbejdsforhold for chaufførerne, der leverer dine varer.

 

 

Bestil&Hent

Når du bestiller med vores Bestil & Hent, vælger du et interval for afhentning af dine varer. Før afhentning modtager du en SMS, som du svarer “HENT” på, når du holder klar til at afhente dine varer. En medarbejder kommer ud til din bil og overleverer dine varer til dig eller direkte i dit bagagerum.

OBS! Enkelte butikker har udlevering i kiosken. Dette vil fremgå af SMS op til afhentning.

Læs mere om Bestil & Hent her

 

 

Er du blevet forhindret i at være hjemme eller afhente til aftalt tid?

Hvis du er forhindret i at overholde bestillingstiden, så ring til vores kundeservice på 70 20 06 47 og aftal nærmere.

Hjemmelevering: Er du ikke hjemme i til at modtage din ordre og uden anden aftale med vores kundeservice, tager vi din ordre med retur, og fakturerer dig for alle varer, som må kasseres. Varerne bliver ikke genleveret, og du må i givet fald foretage en ny bestilling

Bestil & Hent: Skulle det ske, at du ikke afhenter varerne til tiden og uden anden aftale, tager vi din ordre retur, og fakturerer dig for alle varer, som må kasseres. Varerne bliver ikke genudleveret, og du må i givet fald foretage en ny bestilling.

 

 

Har du spørgsmål?

Har du spørgsmål om levering, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på 70 20 06 47 inden for vores åbningstider.